MASIGNCLEAN101

Kanal 22




Yayın eğer giderse?
  • 1-2 Dakika bekledikten sonra yayın içerisinde bulunan "yenile" butonuna basarsanız yayın eklenecektir.
  • Eğer izlediğiniz yayın Twitch Gaming yayını ise ve bizden kaynaklı bir bağlantı kopuluğu oluştuysa yayın ban yemiştir aynı şekilde 2-3 dakika bekleyip yenile butonuna basınız.
  • Eğer yayınlar kesintiler oluşuyorsa bu %90 sizden kaynaklıdır yayınlarımızı izlemek için bağlantı hızınızın minimum 3mbps olması geremektedir eğer bunun altındaysa SD yayınlarımızı tercih etmenizi öneririz.
  • Bunun dışında her hangi sinyal yok vs. yazarsa yanda bulunan sohbet kısmından bize bildirmeyi unutmayınız.
BİZE DESTEK OLMAK İSTİYORSANIZ YAPACAĞINIZ EN İYİ ŞEY BU YAYINI SOSYAL MEDYADA ARKADAŞLARINIZA PAYLAŞMAKTIR. 
avatar

slm mac acilmoyor yardimci olurmusunuz

1 Eylül 2019 12:00
avatar

Yayin cok donuyor yinede emeginize saglik

1 Eylül 2019 13:17
avatar

Açılmıyor maç

1 Ekim 2019 12:57
avatar

en başta yayın vardı ama şimdi napıyorum ne ediyorum açılmıyor

1 Ekim 2019 13:08
avatar

Allah akil fikir versin size :)) mac izliycez mac radyoyu dinleriz sonra

2 Kasım 2019 11:02
avatar

Kanka açılmıyor

7 Kasım 2019 09:10
avatar

ses var görüntü yok

7 Kasım 2019 11:57
avatar

YouTube den verdiğin yaynın anasını sikiyimmm 15 saniyede bir donuyor amk verceğin yaynın piç ettin maçı

24 Kasım 2019 10:01
avatar
Vys

bu kadroyla puan almanız mucize olurdu zaten

11 Eylül 2020 11:33
avatar

amcik usagi orosbu cocugu

22 Aralık 2020 09:08
avatar

Lan niye maçı izleyemiyoz

23 Aralık 2020 09:44
avatar

GS y bir şey söyleyeceğim sen benim arkadaşımsın en çok güzel olmuş

17 Ocak 2021 09:10
avatar

Maç neden açılmıyor

30 Ocak 2021 08:14
avatar

Abi ses açılmıyor lütfen destwk

6 Şubat 2021 07:55
avatar

YARAKK GİBİ YAYAYİN

6 Şubat 2021 08:47
avatar

Hakem maçı katletti

6 Şubat 2021 08:49
avatar

2-0 yeneriz bu macı

20 Şubat 2021 09:33